dilluns, 15 de febrer del 2021

NO HA SERVIT PER RES ANAR A VOTAR EN TEMPS DE PANDÈMIA

Francament, me’n vaig al llit emprenyat perquè m’agradarà veure com recompondran un puzle tan complicat com el que ha quedat després de tantes peripècies per anar a votar, sobretot tenint en compte els vetos, anatemes i compromisos de no estar-se amics mai dels mais. Rellegiu la reflexió de dissabte i entendreu perquè parlava del colossal error polític que suposava traçar per endavant tantes línies vermelles.

No vull fer càbales de com acabarà tot plegat, però no em faig pas pagues que aquest desgavell l’apedacin bé uns personatges tan mediocres i miops com per escanyar i enterrar tota possibilitat d'entesa raonable entre els dos brocs enfrontats, sobre la base d'escoltar-se, enraonar i d'activar l'empatia per formar urgentment un govern estable. Més aviat penso que no ens estalviaran de recórrer per enèsima vegada anticipadament a les urnes, mentrestant en els moments tan delicats que vivim, econòmicament i sanitària, no tindrem al pòndol del vaixell una governança sòlida que ens porti a bon port sense fer tentines, i posi la directa cap a la recuperació tocant de peus a terra i fent una lectura dels resultats prenent-se abans una bona cullerada de realisme i d'humilitat per enterrar i els que portin un rei al cos.

Ho sento, però per aquesta nit ja en tinc prou! Això sí, el Parlament que ens han dibuixat les urnes, entre els antisistema i els feixistes compartint escenari, no ens avorrirem pas per manca d'espectacle. I no em queixo de com ha quedat de fragmentat el panorama, perquè en definitiva no és més que el mirall de la societat en que ens toca conviure. El que em fot de veritat és que les noves "senyories" em temo seran incapaces de fer el mínim esforç per posar-se d’acord per una vegada gestionar com cal un país més que deprimit, enlloc d'esgarrapar-se per veure qui mana i els porta més ben posats. De moment, és que puc dir-vos aquesta nit sobre el resultat de les eleccions. Demà serà un altre dia, però no crec que ho vegi més clar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada