dijous, 1 de març del 2018

AVÍS DEL BLOG "A LA MEVA MANERA DE VEURE"



El 30 de gener, fa un mes i escaig vaig “ajornar” la publicació de reflexions al blog, emulant amb tot el respecte la declaració del president del Parlament de Catalunya després d’esbombar-se oficialment les desavinences entre JxC i ERC sobre la investidura de president que, en la meva opinió afeblien la posició sobiranista amb conseqüències imprevisibles, confessant-me trist i decebut, estat d’ànim que no em deixava delit per reflexionar sobre una olla de grills tan patètica. Ha passat un mes i el més calent està a l’aigüera, però envistes que esperant que el conflicte polític entre l’Estat i Catalunya es resolgui, tinguem govern i president, els presos polítics estiguin al carrer i s’hagi restituït plenament l’autogovern segrestat per l’aplicació de l’article 155, m’hi puc morir, he decidit deixar-me de punyetes i retornar a la feina de reflexionar modestament i amb sentit comú sobre el que està passant i ens preocupa. Dessota d’aquesta nota us deixo la primera reflexió de la nova etapa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada