dimarts, 30 de gener del 2018

AJORNO LES REFLEXIONS, PERÒ NO SUSPENC EL BLOG

Després dels lamentables i imprevistos esdeveniments d’avui al Parlament de Catalunya i, sobretot, després d’esbombar-se oficialment les desavinences entre JxC i ERC que afebleixen el moviment independentista amb conseqüències imprevisibles, estic trist i decebut i, francament, no em queda delit per reflexionar sobre aquesta olla de grills. Els darrers deu dies ja ho he fet a bastament i lamento que allò que temia comença a passar, però no em vanto ni m’alegro d’haver encertat el pronòstic. Seria hipòcrita i incòmode per mi que anés reflexionant sobre qüestions socials interessants, com la d'avui glosant la força de voluntat, però alienes a l’actualitat política. Sé que si ho fes, hi patiria perquè per molt objectiu que volgués ésser no ho aconseguiria, ja que l’ambient està massa crispat i no tinc edat ni ganes de perdre amistats dient les “meves” veritats. Ja sabeu que sempre he defensat que la democràcia consisteix en que tothom pugui expressar el seus punts de vista amb serenitat d'esperit, però sense mossegar-se la llengua per auto-censurar-se. Quan la crisi política s’hagi resolt, tinguem govern i president, els presos polítics estiguin al carrer i s’hagi restituït plenament l’autogovern de Catalunya segrestat per l’aplicació de l’article 155, podré tornar a reflexionar amb normalitat sense que se m’alteri el pols i la pressió se’m dispari. Com ha dit el president Torrent respecte de la investidura, "ajorno" la publicació de noves reflexions, però no "suspenc" el Blog. Espero que sigui per poc temps. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada