dijous, 3 de febrer del 2022

EXCEDÈNCIA TEMPORAL FINS A MIG MES

Seguidors del blog "A la meva manera de veure", ahir us vaig dir des del mur de Facebook que tancaria la paredeta fins dilluns, però no us vaig dir tota la veritat. De fet, quan vaig escriure aquella nota jo tampoc tenia clar el que us vaig a dir. El cas és que m'han convidat a participar en un concurs literari i precisament ting una novel.la inèdita, que va quedar quarta finalista entre 98 participants en un altre concurs, que estava refent i ampliant de mica en mica. Però ara en rebre aquesta invitació m'ha semblat que podria presentar-m'hi. El problema és el temps i el termini de presentació acaba el dia 15 i encara queda ben bé la meitat per corregir. Però m'ho he ben rumiat i malgrat em suposarà una dedicació d'unes 8/10 hores diàries em veig amb cor d'aconseguir-ho. Però no podré escriure mentrestant les reflexions. En resum: us demano perdó, però no tornarè a engegar el blog fins el dia 16 de febrer. Com veieu no és per anar-me'n de vacances ni per carregar piles. Haurè de treballar a fons, però espero que la pugui acabar i presentar-la a temps. Guanyar ja són figues d'un altre paner... Us ho volia explicar perquè no us pensessiu que m'agafat cap depressió ni el covid. Si no entrem en detalls, estic en plena forma. Gràcies i fins d'aquí a mig mes. Expressions per a tots i totes i, sobretot, sigueu feliços que jo encara que anirè una mica més cansat, crec que m'en sentiré, de feliç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada