divendres, 31 d’agost del 2018

FUGIM DELS QUE VOLEN SER MÉS PAPISTES QUE EL PAPA


PROPOSTA DE REFLEXIÓ (divendres 31 d’agost de 2018)
.- Que Déu us agafi confessats, si a l’hora de fer una gestió, sobretot a qualsevol departament de l’administració pública, us topeu amb un d’aquests personatges impertinents i fastigosos que volen ser més papistes que el papa. De fet, us en podeu trobar d’aquestes paparres a tot arreu on tinguin atenció al públic, però sembla que als que us atenen des de l’administració municipal, autonòmica o estatal se’ls hi pot exigir un plus d’empatia perquè, en definitiva i encara que molts d'ells fan veure que això els hi rellisca, l’administrat que tenen davant del taulell amb el cul estret per si falta algun paper, és qui els hi paga el sou. La darrera mostra d’intransigència burocràtica l’hem detectat no fa pas gaire en la interpretació i aplicació de la llei de protecció de dades, un vertader calvari si qui t’atén és un repatani. En alguns casos, la majoria en l’àmbit hospitalari, no solament alguns dels membres del personal d’atenció a l’usuari es varen passar tres pobles, sinó que s’oblidaren de la més elemental qualitat de qui està de cara al públic: el sentit comú. Molts interpreten la norma al peu de la lletra, sense tenir en compte la mínima tolerància.

Totes les persones naixem amb un rei al cos, i solament és una qüestió d’educació que l’estaquem al quarto de les rates o el deixem dominar-nos el tarannà; en aquest cas, la majoria dels que es decanten per la segona opció, a part d’autoritaris i setciències, pequen de ser més papistes que el papa. És a dir: no es conformen interpretant la llei amb flexibilitat, sinó que inclús en fan lectures que el propi legislador no havia previst. Però el problema és qui té aquest vici – jo no en diria tara ni malaltia, francament -, és que sent perepunyetes sense necessitat fan mal. I a vegades, fins i tot molt de mal. Però el pitjor de tot plegat, és que qui els ha de patir no sap a quins arguments recórrer perquè baixin del burro, sobretot quan no es tracta simplement de caps quadrats, sinó d’aprenents de mala persona. Però, per desgràcia, de gent d’aquesta mena no només se’n troba darrera els taulells d’atenció al públic, sinó en qualsevol racó de la societat: els distingireu perquè uns pequen per pesats, d’altres per pedants i un grapat, més nombrós del que sembla, els podríem considerar persones sense criteri, sense capacitat per improvisar i prendre iniciatives, que es limiten a seguir el guió que porten escrit o les ordres que els hi han donat..

3 comentaris:

  1. Gràcies a Déu vaig creure en el Dr. Alomio després de llegir tants testimoniatges sobre la seva feina i vaig decidir contactar amb ell. Estic escrivint el meu propi testimoni que mai vaig pensar que fos possible. Abans de conèixer a Dr. Alomio, sentia que tot això eren creences supersticioses i no s'havia demostrat científicament que l'encanteri fos cert, però aquest llançador d'encanteris em va fer creure el contrari. ELL ÉS UN BON HOME. Vaig recuperar al meu ex nuvi amb l'ajuda d'aquest home després d'1 any de intentar-ho, però no semblava que es notés cap mitjà possible. Si llegeix algun testimoni sobre el Dr. Alomio, és cert. El meu xicot em va deixar per més d'1 any i he volgut tenir-lo de tornada i vaig tractar de demanar-li que tornés a mi, però em va fer oïdes sordes i es va burlar de mi en públic. El Dr. Alomio m'ho va recomanar un amic meu a qui també va ajudar en el meu lloc de treball i li vaig dir que era supersticiós i un ximple per creure en coses tan fetitxistes. Però després de tant pensar-ho, em vaig connectar a Internet per buscar-ho i vaig decidir contactar-a través del seu correu electrònic. Aviat em va donar el seu número de mòbil i també parlem per passar una bona estona. Ell és el millor. Abans que el seu encanteri funcionés, ja tenia seguretat. En 2 dies, el meu ex nuvi després d'1 any de burlar de ser un home inútil, va venir a mi demanant-me aquesta vegada. No sabia el que va fer aquest home, però és molt bo per a mi. Li agraeixo a ell i al meu amic per conèixer-també tots els dies de la meva vida. Crec que ajudarà a qualsevol que se li acosti a contactar-(alomio@yandex.com) o WhatsApp a l'+2348069209149.

    ResponElimina
  2. ENCANTITJES D'AMOR QUE FUNCIONEN
    Comparteixo aquest testimoni als socis que pateixen en les seves relacions perquè hi ha una solució duradora. El meu marit ens va deixar a mi i als nostres dos fills per a una altra dona durant dos anys. Vaig intentar ser fort només pels meus fills, però no vaig poder controlar els dolors que em turmentaven el cor. Estava ferit i confós. Vaig necessitar ajuda, així que vaig investigar a Internet i vaig trobar un lloc on vaig veure que el Dr. Alomio, un encisador, pot ajudar a recuperar els amants. Vaig contactar amb ell i em va fer oracions i encanteris especials. Per sorpresa meva, després d’uns dies, el meu marit va tornar a casa. Va ser així com ens vam tornar a reunir i hi va haver molta alegria amorosa i pau a la família.

    També podeu posar-vos en contacte amb el Dr. Alomio, un potent encriptador de solucions al seu contacte +2348069209149 o el seu correu electrònic (alomio@yandex.com)

    També ajuda a:
    * Control del teu amant
    * Amant de tornada
    * Loteria guanyadora
    * Cura del VIH
    * Cura de l'herpes

    ResponElimina
  3. M'agradaria dir-vos a tots que vaig poder posar fi al meu problema de divorci i restaurar el meu matrimoni de nou, perquè mai no volia que passés. no sé què li va ocórrer al meu marit que estava omplint de divorci, vaig intentar evitar-ho però ell no em va escoltar, no tenia altra opció que buscar ajuda en qualsevol lloc on pogués Penseu en això i vaig intentar posar-vos en contacte amb un llançador d’encanteris i ara m’alegro. Van passar gairebé 5 dies per la data del divorci, estàvem a punt d’anar al tribunal judicial i el meu marit estava ben preparat perquè tenia previst casar-se amb una altra noia. Perquè si no fos per l'ajuda del Dr. ALOMIO, hauria estat el divorci de la meva amorosa casa on veig els meus fills i el meu marit jugar amb felicitat. Vaig trucar a casa nostra (HOME OF JOY) Dr.ALOMIO Número de WhatsApp: +2348069209149 No sé què hauria esdevingut del meu matrimoni ara perquè estimava tant el meu marit que no podia suportar la pèrdua. L’encanteri va funcionar com a màgia amb la forma i la forma en què va canviar el meu marit i va començar a mostrar amor en lloc del divorci que planejava, que es produiria d’aquí a cinc dies i va dir que no vol divorciar-se de nou. Estic massa content que tot estigui al seu lloc per a mi i per a la meva família. M'agradaria recomanar l'ús d'encanteri a qualsevol persona que tingui problemes matrimonials i vull posar-hi fi per correu electrònic a Dr.ALOMIO mitjançant: (alomio@yandex.com) i va ser aquí on vaig obtenir l'ajuda per restaurar el meu matrimoni. El seu número de WhatsApp: +2348069209149

    ResponElimina