dimarts, 6 d’octubre del 2015

NOU ENFOCAMENT DEL BLOG "A LA MEVA MANERA DE VEURE"

NOU ENFOCAMENT DEL BLOG “A LA MEVA MANERA DE VEURE”

Amics i amigues, després de quatre anys i escaig d’escriure un reflexió diària, a començaments de l’estiu em vaig notar desinflat i desmotivat. Ho vaig atribuir a la calor desacostumada d’aquest any, i em vaig receptar una excedència temporal de quatre setmanes. Abans de complir-se el ter-mini, i després d’un descans que em va provar d’allò més bé vaig reprendre la tasca amb més em-penta que mai. Fins avui, que tinc  de dir per segona vegada prou.

Fa un parell de dies, potser ho heu notat, que la reflexió la penjo a mig matí enlloc de a primera hora, i si abans em sortia l’escrit en mitja hora i escaig, ara cada vegada em costa més. No anem bé, potser es deu a baixa forma o potser és que estic fastiguejat d’haver de comentar una actualitat tan depriment... El cas és que he de marcar distància, perquè jo que sempre recomano “sentir-se feliç” he de confessar que no em fa tan feliç com ahir escriure la meva reflexió diària.

Per tant us anuncio que a partir de demà ja no la trobareu com cada matí, però com que no vull desconnectar definitivament ni baixar la persiana del meu blog, he decidit que només publicaré una reflexió setmanal – els diumenges – i, excepcionalment, si hi hagués algun esdeveniment que justifiqués un comentari entre setmana. Espero que comprengueu la meva fatiga i que em dispenseu que m’ho prengui amb més calma. Em podreu seguir llegint, però sense tanta pressió, més espaiadament. Gràcies per haver-me fet companyia tants de dies. Bona nit.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada