dimecres, 29 de maig del 2019

RETORN


PROPOSTA DE REFLEXIÓ (dimecres 29 de maig de 2019)
6 mesos i escaig després de tancar temporalment el blog “A LA MEVA MANERA DE VEURE” i ja superada la pressió del clima electoral, he decidit tornar a escriure les reflexions netes de pols i de palla que vaig iniciar l’any 2009. Suara, però, m’ho prendré amb més calma i sense encotillar-me amb compromisos de freqüència que varen acabar desestabilitzant-me en l’etapa anterior. Escriure sense compromisos preestablerts, és a dir: tant pot ser que escrigui cada dia, més d’una vegada al dia o que m’estigui dies fent el mandra. Escriure quan en tingui ganes, senzillament. Demà us deixaré la primera reflexió d’aquest nou període. Com sempre, podreu llegir-la directament des del meu mur a Facebook o entrant directament al blog. Els meus seguidors de Twitter rebran, com abans, un avís de publicació. Endavant les atxes, com si no hagués passat res, com aquell que deia: “dèiem ahir...”   
TABRILDE.BLOGSPOT.COM
NO ENS DEIXEM PRENDRE MAI EL DRET A PENSAR I DIR EL QUÈ PENSEM

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada