dimarts, 4 d’abril del 2017

A "A LA MEVA MANERA DE VEURE" ENS HO PRENDRÉM AMB MÉS CALMA

A "A LA MEVA MANERA DE VEURE" ENS HO PRENDRÉM AMB MÉS CALMA

Em sap greu de tornar-me a concedir un temps sabàtic, perquè els darrers mesos he abusat una mica d’aquest privilegi. La veritat és que, per molt gratificant que em sigui reflexionar cada dia amb vosaltres sobre temes d’actualitat política o social, m’angoixa per primera vegada des que el blog “A LA MEVA MANERA DE VEURE” va néixer fa sis anys, la responsabilitat de compartir els meus sentiments a cor obert, nets de pols i de palla com diu el reclam del blog en qüestió, i defraudar a qui em llegeixi les meves divagacions.


Sigui perquè m’estic fent més gran del que em pensava, o perquè les notícies que em rebota l’actualitat em superen, fa dies que rumio tancar la barraqueta definitivament; només m'ho impedeix la certesa que tard o d’hora no me'n podré estar de dir-hi la meva, i m’hi repenjaré una temporada més desdient-me de plegar fins que me’n torni a cansar. Per aquesta raó em conformaré penjant el cartell de “vacances temporals”, sense posar data de tornada. Quan no pugui suportar més gandulejar, tornaré a treure punxa al llapis. Però ja us dic des d'ara que serà esporàdicament, sense cap compromís ni periodicitat determinada. M’ho tinc de prendre amb calma, si vull mantenir-me dempeus amb el cap clar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada