dimecres, 3 de desembre del 2014

ENS RETROBAREM EL DIA 15

Em veig obligat per unes circumstàncies imprevistes – unes reformes a casa que m’han deixat abandonat en mans dels paletes que ho posen tot potes enlaire i un viatge amb el que no comptava – a prendrem una setmana de descans que tampoc em vindrà gens malament per renovar les energies, ja que encara que ho sembli, això d’escriure una reflexió diària procurant no fallar ni un dia, genera un cert desgast. De fet, serà la tercera vegada en quatre anys que m’hauré pres uns dies sabàtics. Espero que com en les anteriors ocasions, quan torni em seguireu fent confiança. Actualment, la mitjana de lectors que es poden comptabilitzar al blog i les lectures contrastades a través de piulades de “m’agrada”, comentaris o comparticions directament des de Facebook, és de 364 persones. Per a mi, tot un èxit que m’obliga a ser el màxim d’exigent amb mi mateix. Per tant, fins dilluns dia 15. Sigueu feliços! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada